Rietje in Afrika

Ons moeke is nu al 2 weken hier, en het bevalt haar wel! Ze slaapt veel om wat bij te komen van het drukke westerse leven en doet veel kleine wandelingetjes hier in de buurt, waarbij ze een praatje doet met de mensen die ze tegenkomt.

Gisteren heeft ze ook haar eerste boda-boda rit gedaan: samen met mij op de brommer om naar het Babyhome te gaan!
Spannend, en ze weet nog niet of ze dat ook alleen zou durven, maar ze heeft nog tijd he :D

Afin, ze had ook veel kadootjes bij van verschillende mensen, die ondertussen al verdeeld zijn.

Riet: bedankt voor de verzorgingsspullen, ik heb ze aan 2 verschillende mensen gegeven die er heeeeeeeel blij mee waren! Helaas ben ik vergeten er fotos van te maken.

Rombaut en Maria: gisteren heb ik de legoblokken weg gegeven aan 2 families, en het was een gegil en gejuich van jewelste bij dit onverwachte geschenk!

Chicken Rhythm: er lopen weer een paar kindertjes meer in Afrika rond met jullie mooie shirtjes!

We hebben ook weer wat cash geld ontvangen: danku aan de gulle schenkers, het gaat allemaal op de rekening!

Serena: voor jou een extra grote dankuwel, ik vind het zoooo fijn dat je zo betrokken bent en spulletjes maakt om te verkopen! Heel lief.

Rietje in het Babyhome. De kids waren blij weer een nieuwe Jjaja (grootmoeder) te zien!

Happy Josephine

Happy boys

Rietje en Hannah, een prematuurtje van een paar weken oud nu

Waauw, senk joe so muts! (vrije vertaling: waauw, super bedankt!)

whaaa, wie is die muzungu?? Ik ben daar bang van!!

Mondje wassen na het eten alvorens met het nieuwe speelgoed te spelen

Winnie, dochterje van het 2e gezin waar we speelgoed aan gegeven hebben

Chicken Rhythm: check out the shirt!

Ooh dit maakt een geluidje als ik er mee schud!

euh, bellen blazen? Dat is toch iets te nieuw en anders...

Reacties

  1. Hey Prinses,
    Je mama heeft wel wat trekken van jou ;-)
    Lijkt me hartstikke leuk om kerstman of sinterklaas te spelen!

    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haja, buiten kleerjtes kannek natuurlijk ook wa speelgoed probere te verzamele om in de zomer mee te neme, goei idee! Geniet daar samen mé moeke, en ik kijk al uit naar Oeganda!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling

A thought about voluntarism