dringend een sponsor gezocht!!


Vandaag was Jemeo hier, de vrouw waar we grond voor gekocht hebben en vele kerstbakstenen voor hebben ontvangen om een huisje te bouwen voor haar (nog niet aan begonnen voorlopig).
Zij heeft 7 kinderen, en eentje daarvan is echt een snugger meisje.
Aminah heeft net P7 afgemaakt, en gezien de situatie waar ze in leeft, is het ongelooflijk dat ze zulke goede resultaten heeft gehaald.
Ik zou haar heel graag in dezelfde school stoppen als waar ik vanmorgen Lydia heb gedropt, de Blessed Sacrament School. Liefst zo snel mogelijk, omdat het schooljaar nu net begonnen is.

We hebben genoeg gedoneerd geld om al haar requirements te kopen (boeken, matras, laken... ), maar niet genoeg op overschot om elke trimester haar schoolfees te betalen.
Ik weet nog niet exact het bedrag, maar een goede school is niet goedkoop.
Dus laten we schatten dat we per maand 40 euro nodig hebben...

Ok ik weet het ik vraag altijd maar om geld. We hebben net 2 nieuwe kids toegevoegd aan onze lijst met kids die we sponsoren. Deze kinderen worden reeds gesponsord met de maandelijkse giften die we ontvangen.
Het zou heel fijn zijn als Aminah een goede kans krijgt om zich te ontwikkelen. Ze is slim genoeg, maar heeft niet de mogelijkheden.
Zijn er aub aub aub een paar mensen die elke maand bvb 10 euro kunnen missen? Als er 4 van jullie zijn die dit kunnen missen (voor lange tijd uiteraard, ze begint nu aan S1, dus het is voor minstens 6jaar dat je 10 euro zou moeten kunnen missen), dan zou ik nog blijer zijn dan ik al ben!

Super bedankt, ook om verder rond te vragen/smeken aan iedereen die je kent!

Aminah

Reacties

  1. Je kan ze alvast al naar school sturen, de sponsoring komt er wel. Ze kan toch moeilijk het begin missen he.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling