Vakantie in Belgie

Eindelijk tijd gemaakt om mijn fotos van Belgie te bekijken en op mijn pc te zetten. Nooit gedacht dat ik een mapje zou aanmaken genaamd "vakantie Belgie 2012".
Het was zalig om in Belgie te zijn en iedereen te zien en knuffelen en bij te tetteren en lekker uit eten te gaan en zalige aperitiefjes te drinken (I LOVE pineau de charentes!!) en dan ook nog eens heel de tijd lekker zonnig weer te hebben!

In Neerpelt hebben we dankzij de inspanningen van mijn lieve vader een wereldbeurs als standhouder bijgewoond en weet heel Neerpelt en omstreken nu toch al wie en wat UGoGreen is.
Een informatieve stand open houden is niet echt aan Reggie en mij besteed (je ziet aan de fotos hoe goed we ons op ons gemak voelen...), maar een mens moet ergens beginnen, en met zo'n goede ambassadeur kan dat niet mis gaan he!
Dankjewel vader voor het regelen en organiseren!

Na alle afspraken en ontmoetingen en etentjes konden Reggie en ik ons ter ruste leggen in de logeerkamer van Helga, een goede vriendin, die dacht dat ze een slag geslagen had door mij logies aan te bieden (dan heb ik u elke dag voor mij :) maar mij bijna alleen tussen de soep en de patatten gezien heeft. Ni eens dan eigenlijk, aangezien ik niet eens thuis was voor de soep of de patatten.
Maar goed dankjewel lieve vriendin voor je warme thuis!

Het heeft ook lang geduurd voor ik weer een update schreef op deze blog. In Belgie was ik te druk sociaal bezig met iedereen zien, en eens ik weer in mijn andere leefwereld zat, was het vollen bak gaan voor de opening van onze Coffeehouse.
We hebben nog steeds veel te regelen en doen, personeel is aangenomen maar moet nu ook training krijgen. Daarnaast is er nog steeds veel te regelen en doen, dus we kunnen ons goed bezig houden.
Laat thuis, moe, stress, altijd om half 6 wakker (van de stress), verder alles ok hoor :)
Vandaag een paar belangrijke Oegandezen op bezoek gehad die erg uitkijken naar de komst van een ontspanningsplek zoals de onze, vooral ook de gym en massage (en wanneer komt dan de sauna?), geeft me alleen maar meer stress, hoewel ik ook blij ben dat er effectief Oegandezen geintresseerd zijn, dat wou ik zo graag!
Het geeft me alleen meer druk om het zaterdag bij de opening goed te doen, om een goede indruk te maken. Bij de Oegandezen toch heel belangrijk, anders geven ze de verkeerde reclame door...

Afin, ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat Reggie hier weer voor een tijd is en we het samen kunnen doen, hoewel ook niet altijd makkelijk om onze beider visies samen te brengen over hoe iets wel of niet aan te pakken.

Genoeg gezever, het gaat ons hier goed, het is druk en ik heb stress, maar alles komt in orde en ik ben gelukkig!

Dikke bezen uit Afrika

Frietjes van t frituur! Hoewel het niet mijn 1e maaltijd was  toen ik landde, heeft het me gesmaakt. Dat lag waarschijnlijk ook aan het goei gezelschap :)

hmmmmmagnummmmm

Onze stand op de Wereldbeurs te Neerpelt

Ja dit is de job van mijn leven, dacht Reggie bij zichzelf

Knappe afrikanen (goe afgetraind bedoel ik dan) waren daar wél te vinden (in Oeganda helaas zeer weinig ;)

Vader Wim deed goed zijn best om de mensen uitleg te geven

Lenke was daar wat minder goed in, maar stond mooi te wezen :)

Reacties

  1. dikke bezen terug uit Herfelingen en good luck zaterdag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes zaterdag! En zeker de foto's hierop zetten, kei benieuwd! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stress in Afrique?!! Dat zou toch niet mogen hé meiske. Sebiet steekt ge die Oegandezen nog aan met uw Westerse ziekte ;-)
    Doe dat goed zaterdag, ik denk aan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En het mooie werk gaat steeds verder, met een fantastische start van Plot99 volgende zaterdag.
    Keep on the good work Lenke & Reggie, jullie zijn 'goe bizzi'. En Lenke: 'ontspan', je kan nu toch niet meer terug, dus volle kracht vooruit meisje.
    I'm proud as peacock.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. aha , inderdaad nog eens een blogje
    super
    t feit dat je er tijd voor gevonden hebt doet me bedenken dat je tussen de drukte voor zaterdag toch ook nog wat tijd hebt gevonden voor de rest.

    be well lieve schatten , en go with the flow laat de stress nu maar los,heel blij voor jou dat reggie er nog een tijdje is, wat en schat toch he
    dus genieten jullie na t harde werken ook een beetje he

    ik kom als vlieg even kijken,en mee genieten ,

    succes , bergen succes toegewenst voor deze droom die realiteit wordt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lenke en Reggie,

    jullie zullen dit pas nadien lezen, maar we duimen vandaag allemaal (al je kennissen enzo) voor jullie.
    Have fun and succeed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling