Murchison Falls National Park

Bijna 2 jaar geleden (zo lang geleden al?) ben ik voor het eerst in Murchison geweest, en ik vond het een zalige ervaring.
Dus wou ik al mijn bezoekers hier mee naar toe nemen (Hanne, Line, Julie en Reggie).
Het was weer zalig, hoewel ik wel heel wat stress heb gehad met onze auto die he-le-maal niet geschikt is om game-drives mee te doen, vooral niet als het dan nog regent en extra modderig is...
Maar goed, het was geweldig, en ik heb ook eindelijk leeuwen gezien van kei dichtbij. Ze zaten echt voor onze auto en lens. Zoooooo cool!!

























Reacties

  1. Jaloers!!! Leeuwen zijn echt dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist nu wel dat je van enkele 'katjes' af wou geraken, maar dat het zo'n grote waren!!! Amaaai.
    Wel veel mooie natuur en leuke dieren ... en dat mag daar allemaal los lopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gewoon! Ik hoop dat je met mij nog een 3de keer wilt gaan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwijlend leeuxemeplaar looks hungry...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling