Lounge en Coffeebar comin´ up!

Waauw wat een week!
Maandag als een echte businessvrouw onderhandeld en een goeie deal gesloten over het pand dat ik heeeeeeeel graag wou hebben voor een coffee bar, dinsdag al gelijk toezicht gehouden op de verhuis / herplaatsing van de meubels, gister en vandaag veel nagedacht en lijstjes en plannetjes gemaakt over alles wat we nodig hebben om een coffee bar op te zetten.

Daarnet de officiële papieren en certificaten ontvangen van ons bedrijf.
We bestaan nu officieel in Oeganda, onder een iets andere naam aangezien UGGO al bestond.
In Oeganda zullen we bekend staan als U Go Green Link Limited, hoewel we UGGO wel gewoon gaan blijven gebruiken.


Jaja, alle maanden van prospectie en onderzoek en netwerking hebben dan eindelijk iets opgeleverd, zo leuk/spannend/goed!!

Reggie als patron en Lenke als café madam, wie had dat ooit gedacht. Als je me 10 jaar geleden had gevraagd wat ik meer waarschijnlijk had geacht: verhuizen naar Afrika of café madam worden, dan had ik Afrika gezegd!

Voor wie zin heeft om af te komen, het plan is om zaterdag 29 september de opening te doen van onze Lounge en Coffee bar :D
We zullen verschillende soorten koffie serveren, alcoholische dranken, frisdrank, een paar cocktails, smoothies en enkele tapas/snacks.
Ik heb een fantastisch leuk porseleinen frietzakje gezien op de website van Casa, ik ben er echt wild van!
Zeg nou zelf, daar kan je toch mee uitpakken he!
Om toch onze Belgische trots hier wat aan de man/vrouw te brengen (in plaats van de zo bekende French Fries...).

Eind augustus kom ik naar Belgie voor 2 of misschien 3 weken, en wil dan een snelcursus volgen over hoe een café/keuken voor snacks te runnen, dus als je iemand kent die het niet erg vindt dat ik wil proberen op 1 dag zijn/haar business te leren kennen door ermee te praten of 1 dag mee te volgen in de keuken, laat het dan weten he.

Blije groetjes!!



Reacties

  1. Hey Lenke, heb je ook nog een buitenwipper nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dikke dikke proficiat! waar is da feestje? in Uganda lijkt me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *begint te sparen voor een vliegtuigticket* Doe mij maar alvast een virtueel frietje dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw Lenke, da gaat hier ineens vooruit, ik zal dan wel helpe met de voorbereidinge, bij de opening zijn lijkt me wa nipt :-)
    geeft die winkellijstjes voor belginastuff mr door! Er zal nog wel plek in de valies zijn! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling

A thought about voluntarism