Ssese Islands, Kalangala

Waauw, weer een prachtig stukje Oeganda gezien, dankzij gulle Linda, waar we een gratis lift van kregen.
De Ssese Islands liggen in het Victoria meer. Had er veel van gehoord, maar was er nog niet geweest.
Rietje/moeke wil natuurlijk ook wel wat van het land zien, en dit was een mooie kans.
Uurtje rijden over een vreselijke hobbelweg, uurtje wachten aan de ferry (pont), uurtje varen en weer een uurtje over weer een vreselijke hobbelweg.
Linda is daar voor haar werk, ben 1 dag mee geweest naar een schooltje om te luisteren naar de 'uitdagingen' zoals ze dat hier zo mooi zeggen.
Verder hebben we niet veel gedaan, gewandeld, gezond, verbrand, geluierd.
Voor de rest spreken de fotos voor zich denk ik.

wachten aan de ferry / pont om te boarden




strike a pose: Linda op zn afrikaans


tijdens de overtocht, de eilanden zijni n zicht!

Heb je al een keer sprinkhaan gegeten?



wil je niet proberen?


ik wel hoor! smaakt nog ook!

aankomst bij zonsondergang.

prachtig licht

vuurplaats aan het meer

lekker zonnen

visarend

hele mooie bomen / wortels bovengronds
oud bos

prachtige vergezichten

en ze hadden ook honden! zo leuk (voor mij toch)


Moeke Rietje was er ook bij

evenals Linda pinda
leraar aan het werk

juffrouw aan het werk

Joel en Jennifer, onze chauffeur en zijn vrouw die mee was

spreekt ie al?

zotte leuke fotoshoot

stoer!

zotte dames

Reacties

  1. ja wadde zeg, dat was precies genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja inderdaad dat was puur genieten
    wat een mooie plek
    en super woud
    en super lieve mensen
    en nog zoveel meer
    allemaal fijn
    en ikke blij om hier te zijn
    en mee te maogen doen
    en genieten
    dankjewel

    rietje petietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er inderdaad prachtig uit!!!
    Alleen jammer van die loslopende honden ;-)
    Dat jij sprinkhanen eet, had ik nooit durven dromen. Je blijft me verrassen!

    GRTZ
    ISabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, ik kijk er nog meer naar uit om te komen, misschien wel een leuke plek om dan te bezoeken :-)
    Geniet daar nog! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling

A thought about voluntarism