Geit donaties

In maart de eerste donatie voor een geit ontvangen, in april nog een donatie voor nog een geit, in mei eindelijk iemand gevonden die geiten voor een normale prijs verkoopt (helaas zijn de prijzen nogal opgeslagen en zal ik ook de prijs op de website moeten verhogen).
Danku Linda voor de tip en vele hulp!

De eerste geit hebben we gedoneerd aan een Keniaanse vluchtelingenfamilie:

Lenke en rok-knabbelende geit. De mensen op straat vonden het hilarisch: een muzungu met een geit op wandel.

3 van de 4 zonen met geit

Thomas en Eunice, superlieve mensen die me al met vanalles geholpen hebben.

Gehele familie en Lenke (voor het geval je me niet herkent aangezien ik al zooooo bruin ben ;) )

De tweede geit hebben we geschonken aan "Aunt Louise School", voor kinderen met een handicap:



Kennis maken met de andere geit

Aunt Louise



Reacties

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling