Nog meer Babyhome fotos

Tussen al mijn geinformeer en gelees en concept-geschrijf door, is het heel fijn om naar het Babyhome te gaan en liefde te geven aan en te krijgen van al die schattige kleintjes.
Er zijn er 2 die nog meer dan de rest mijn hart gestolen hebben (alweer), ik moet mezelf er echt aan herinneren dat die knoddige snoesjes niét om op te eten zijn!

Enkele impressies van de voorbije bezoekjes:

Sam is helemaal gek van mijn tattoos en wou er ook eentje. Ik had hem verteld dat het (veel) pijn deed.
De volgende keer had ik een plaktattoo bij. Fier dat hij was! En vooral toen hij me vertelde dat het helemaal geen pijn deed... haha! Eén van de mama's vroeg een paar dagen later of het een permanente was, omdat ze er nog steeds ophing.

Nante bij de manicure.

Waar dient een kast voor? Om gezellig allemaal in te kruipen natuurlijk!

James en tandenborstel

Nina, een Deense vrijwilligster geeft tandenpoetsles

Emily vindt het vooral heel lekker om de tandpasta gewoon op te eten.
Ze was niet de enige.

Verf en verfborstels gekocht, nog van de kerstkippenactie. Ik denk dat het de 1e keer was dat ze zoiets zagen. En ze vonden het leuk!

Bubbles doen het áltijd goed en brengen áltijd een glimlach.

Emily is een goede bellenblaasassistente!

James, de hartendief.

Reacties

  1. ja Lenke,

    het zien er inderdaad schatjes uit, maar als je honger hebt, ga dan aub NIET helpen! Afgesproken?
    En voor de rest ... kliederen maar en iedereen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

A thought about voluntarism

De ondankbare vluchteling