Bedankt

Effe snel tussen de voorbereidingen voor het kerstfeestje door:

JULLIE ZIJN FANTASTISCH!!!!!

Echt waar, super bedankt voor al jullie spontane en snelle en lieve reacties ivm de kerstkippen. Is heel hartverwarmend :D

Reggie is hier ondertussen ook weer veilig aanbeland, dus ik ben heeeeeeel blij!!

Ook mijn fantastische ouders wil ik hier effe in de spotlight zetten: ze zijn zo trots op me en hebben een geweldig super tof leuk lieve kerstverrassing voor me gemaakt! 
Dankjewel allebei, super hard bedankt.

Het doet me deugd dat jullie allemaal zo hard in me geloven en in wat ik hier doe. Ik geloof er zelf ook in, hoewel ik soms twijfel, maar al jullie lieve reacties en steunbetuigingen geven me de moed om weer verder te gaan als het effe wat minder is (wat niet veel voorkomt hoor ;-)

Fijne kerstgroetjes!

Reacties

  1. graag gedaan zenne meiske, en geniet daar nog van t goeie gezelschap!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps ja, ik kon da enkel gepubliceerd krijge onder anoniem, Hanne dus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Lenke,

    ouders met zulke dochter(s) hebben alle reden om trots te zijn!
    Je mag zelf ook best trots zijn op jouw werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lenke en Reggie.
    Nog eens een poging doen om eens iets te schrijven naar jullie.
    Jullie zijn daar fantastisch bezig zoals wij kunnen zien.
    Doe zo verder,jullie maken die kinderen daar heel gelukkig.
    wij zijn hier heel fier op jullie.
    zeer vele groetjes en dikke knuffels en een prettige jaarwisseling.
    Brigitte (omi)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling