Toilet en brandende kooltjes

Zie fotos voor het toilet waar ik de eerste dagen gebruik van maakte. Tot 1 van de teachers me vroeg waarom ik altijd daar ging en niet gewoon de seated toilet from the staff gebruikte...
Sjonge jonge, hebben ze hier een gewone normale wc! Ze hebben die verstopt in de boys-afdeling, dus weet ik veel.
Maar vind het eigenlijk wel leuk dat ik ook de afrikaanse wc heb uitgeprobeerd.

Verder nog een foto van teacher Lenke en haar klas, een handvol gebakken witte mieren (waar ik dus wel eentje van geproefd heb he!! Disgusting, allez, toch het idee, want de smaak was ok) en van het kolenvuurtje waar ze hier op koken.
Om een 2e vuurtje aan te steken nemen ze gewoon met hun blote handen een brandend kooltje van het 1e vuurtje en gooien dat in de pot. Dat moet ik met mijn tere witte velletje niet proberen hoor.

Reacties

  1. Tja, maar nu weet je gelijk ook waarom die er daar zo bruinverbrand uitzien he!
    En witte mieren helpen echt niet tegen dat bruin hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

A thought about voluntarism

De ondankbare vluchteling