Lenke bij de tandarts, in de keuken en in de taxi

Wist je dat...

... de tandarts hier bijna even moderne apparatuur heeft als in Belgie?
... de keuken hier dikwijls gewoon buiten is, met wat geluk op een betonnen muurtje (zie fotos)
... er in een gewone sedan (auto) makkelijk 5 volwassenen + 1 baby passen? Zie ook weer foto, dat is dus alleen van de achterbank, en ik zit daar dan ook nog naast.
... er in een monovolume makkelijk 6 volwassenen naast en op elkaar passen? En dat de Oegandezen dat allemaal gelaten ondergaan?

Graag wil ik ook een link met jullie delen van collega-vrijwilligers-bloggers die ondertussen weer lekker in het koude NL zitten. Linda (de schrijfster) heeft een heel leuk einde geschreven op hun blog, wat heel goed weergeeft hoe ik er zelf ook over denk (nou ja, laten we zeggen dat ik het voor 95% eens ben met het geschrevene):

Veel leesplezier!

Reacties

  1. Lenke, wist jij dat:
    - je blog leuk is om lezen
    - het mij (ons?) een redelijk idee geeft van wat je daar meemaakt
    - de foto's dat idee nog duidelijker maken
    - je ons soms laat beseffen hoe goed we het hier in (het nu erg koude) Vlaanderen hebben
    - ik nu toleranter ben tov de zeldzame (lastige!!) vliegen hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lenke,

    er bestaat ook nog zoiets als copyright he? ;-) Nee hoor, helemaal prima om een link te plaatsen.
    Ben blij dat het weer beter met je gaat, ik heb even een stukje teruggelezen en kan me voorstellen dat het ff pittig was. Lijkt me verschrikkelijk om in Uganda naar de tandarts te gaan, maar gelukkig alles ok nu :-)

    Hier in Nederland is het best mooi met de sneeuw, helaas kan ik er niet heel veel van genieten omdat ik binnen een week 3 sollicitatiegesprekken heb (nog twee te gaan).
    Heel erg veel plezier met Reggie!
    Liefs Linda (& Sander)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling