SCHATTIG!!!

Als dit niet om op te eten is van schattigheid weet ik het ook niet meer:






Voor de rest heb ik vandaag weer een hele interessante en zeer bevredigende dag gehad in de bushbush van Oeganda, met name het dorpje Nkokonjeru.
Later meer. Ben heel moe wegens heeeeeeel slecht geslapen (al een paar nachten). Een winkel in goede matrassen is hier volgens mij wel een gat in de markt.
Indien iemand geinteresseerd: gelieve u onmiddellijk met een goeie matras tot bij mij in Besaniya te begeven...

Reacties

  1. En opblaasmatrassen kennen ze daar (nog) niet zeker, zou anders handig zijn om overal mee te nemen!!!
    Je kan mss eens rondkijken als je in een stadje komt! Je weet nooit wat je kan vinden. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je opbouwende kritiek!

Populaire posts van deze blog

A thought about voluntarism

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling