examen BTC

Ok, morgen examen van de cursus die ik in september gevolgd heb, en daarna heb ik geen tussenstops meer waar ik me achter kan verbergen. 
Dan is het gewoon in 1 rechte lijn naar volgende week dinsdag toe: de dag van vertrek!! 
Waaahh, spannend!

Dit weekend was het eerst nog onze hele leuke toffe gezellige supergeslaagde B&B Party.
Bedankt aan allen die erbij waren, dit is een hele goede herinnering voor me als het heel misschien heel even wat minder gaat in Oeganda :D
Iedereen zegt dat het moeilijk is om een blog bij te houden.
Ik begin het nu precies al te merken, en ik heb jullie nog niet eens de link doorgestuurd.
Zal er nog heel even mee wachten, tot ik echt bijna weg ben ;-)
Als het dan effectief niet lukt om te blijven schrijven, kan ik het altijd nog op het gebrek aan internet wijten he :p

De groeten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

A thought about voluntarism

De ondankbare vluchteling