Reciprocity

Laatste weekend BTC cursus, met verkleedpartij, joepie! Ik ga als Nigeriaanse, aangezien Reggie ooit eens een nigeriaans kleed heeft meegebracht voor mij...

En maandag voor een weekje naar Beirut, naar mijn liefste schat. Wel tof, zo nog effe een vakantietje voor ik begin te werken... ;-)

Ondertussen heb ik ook al meer info ontvangen ivm met mijn toekomstig werk, zodat ik me hopelijk in Libanon eindelijk op mijn taak als juf Informatica kan beginnen voorbereiden...

Dan een vraag waar ik me nog over wil bezinnen en hopelijk ook een soort van antwoord op heb tegen dat ik naar Uganda vertrek:
Wederkerigheid (reciprocity) is een streefdoel voor elke reiziger en ontwikkelingswerker. Wat leren zij van ons, en wat leren wij van hen.
Maw: wat wil / kan ik leren van de Ugandezen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verassingslunch door collega's

De ondankbare vluchteling

A thought about voluntarism